Autor Wątek: Kelly's Scarpe  (Przeczytany 1864 razy)

mariobiker

  • Gość
Kelly's Scarpe
« 13 Cze 2013, 12:34 »
Rama: Kelly's Scarpe 2006, Protec Alloy, 545mm (21.5")
Widelec: MOSSO – sztywny MTB
Stery: PRO RS-11 pół-zintegrowane a-head 1 1/8"
Podkładki: Token
Korba: Shimano DEORE FC-M590 44-33-22T 175mm
Suport: Aerozine MTB BB68/73 hollowtech II
Manetki: Shimano DEORE SL-M590
Przerzutka przód: Shimano DEORE FD-M531
Przerzutka tył: Shimano DEORE XT RD-M773
Ilość biegów: 27
Kaseta: Shimano TIAGRA HG-50  12-23
Łańcuch: Shimano HG-53
Hamulce V-brake: Shimano DEORE BR-M590
Dźwignie hamulcowe: Shimano DEORE BL-M590
Pancerze: Shimano
Linki: Unex
Końcówki pancerzy i linek: JAGWIRE
Piasta przednia: NOVATEC NT-A141SB H36
Piasta tylna: NOVATEC NT-F062SB H36
Szprychy: DT SWISS CHAMPION
Nyple: DARTMOOR – czerwone
Obręcze: REMERX – GRAND HAMMER (559 x 19), H36
Dętki: Continental
Opony: Continental City Contact 26x2.1
Wspornik kierownicy: Kelly’s KBIX Pro-Race 6061-T6 3D
Kierownica: Kelly’s KBIX Pro-Race, cross-country 7075 D.B.
Chwyty: AEROZINE XG1.2 LOCK ON
Rogi: PRO SL 3D
Sztyca: Ritchey Logic 30,4 mm
Zacisk : AEST STC09
Siodło: Kelly’s Pro-Race CrMo
Pedały: Platformowe VP-197
Koszyki na bidon: Kelly's Sqad
Pompka: Kelly’s AIRGO
Licznik: Trelock FC 525
Oświetlenie przód: Kelly’s – 902
Oświetlenie tył: SMART RL-321R 2 x 0,5W
Nóżka: BBB MULTIKICK 

WERSJA WYPRAWOWA:
Bagażnik tylny: Crosso 6061 T6 TIG
Sakwy tylne: SL 55 MSX 2010
Bagażnik przedni: Crosso Low-rider, 6061 T6 TIG
Sakwy przednie: ML 55 MSX 2010
Sakwa na kierownicę: CLS 55 MSX 2010
Wór transportowy: Extrawhell 60L
Kask: Kelly’s Spiryt

« Ostatnia zmiana: 13 Cze 2013, 15:06 mariobiker »

Offline Mężczyzna paweł.70

  • Marin
  • Wiadomości: 3321
  • Miasto: Ciepłe Łóżeczko
  • Na forum od: 28.11.2011
Odp: Kelly's Scarpe
« 13 Cze 2013, 16:13 »
Po raz pierwszy widzę pełne osakwowanie roweru firmą MSX. Prezentuje się rewelacyjnie. Czy miałeś już poważniejsze wyprawy?

Dom jest tam, gdzie rozkładamy obóz
Liczy się podróż, a nie cel.

Offline Mężczyzna yoshko

  • Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Wiadomości: 15533
  • Miasto: Strzelce Opolskie - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
Odp: Kelly's Scarpe
« 13 Cze 2013, 16:22 »
@mario, pozdrowienia :D

PS: Znasz Bartosza D.? :)

Offline Mężczyzna łatośłętka

  • Skup i ubój. Rozbiór.
  • Wiadomości: 8787
  • Miasto: nie, wioska
  • Na forum od: 21.03.2013
Odp: Kelly's Scarpe
« 13 Cze 2013, 17:38 »

Fajny sprzęt. Dobrze wygląda. I tak wszystko konkretnie wiesz, znasz nazwy.
Gratuluję rowerka i wyposażenia!
W drogę! ;)

Zapomniałem w powitaniu: fajna nazwa miejscowości, w której mieszkasz.
tutaj jestem łatoś, odtąd łętka ... łatośłętka!

mariobiker

  • Gość
Odp: Kelly's Scarpe
« 14 Cze 2013, 10:27 »
Po raz pierwszy widzę pełne osakwowanie roweru firmą MSX. Prezentuje się rewelacyjnie. Czy miałeś już poważniejsze wyprawy?
Kilka było. ;D link do fotek z jednej z nich
http://www.fotosik.pl/u/mariobiker/album/975507

mariobiker

  • Gość
Odp: Kelly's Scarpe
« 1 Mar 2015, 11:41 »
Przed sezonem 2014 w moim wiernym towarzyszu nastąpiły spore zmiany :) W odstawkę poszły koła 26' i hamulce typu V. Od roku wygląda to następująco:

Rama: Kelly's Scarpe 2006, Protec Alloy
Widelec: Mosso, aluminum 7005, potrójnie cieniowany
Stery: PRO RS-11, pół-zintegrowane a-ehad 1 1/8"
Podkładki: Token
Korba: Shimano DEORE FC-M590 44-32-22T 175mm
Suport: Token Hollowtech II BSA
Manetki: Shimano DEORE SL-M590 3x9
Przerzutka przód: Shimano DEORE FD-M531
Przerzutka tył: Shimano DEORE XT RD-M773
Kaseta: Shimano HG50-9 12-23 TIAGRA
Łańcuch: Shimano DEORE/TIAGRA CN-HG53
Hamulce tarczowe hydrauliczne: Shimano DEORE 2014 BL/BR-M615
Tarcze: Shimano Deore XT SM-RT76 180
Linki: Jagwire
Pancerze przerzutkowe: YPK
Piasta przednia: Novatec NT-D811SB czarna 32H
Piasta tylna: Novatec NT-812SB czarna 32H
Szprychy: DT Swiss Competition (czarne)
Nyple: Sapim Polyax aluminium (czerwone)
Obręcze: DT Swiss 485 D 28”
Dętki: Schwalbe 700x28-45C AV
Opony: Continental Sport Contact 700x28 (lub Kenda Kwest)
Wspornik kierownicy: Kelly’s KBIX Pro-Race 6061-T6 3D
Kierownica: : Kelly’s KBIX Pro-Race, cross-country 7075
Lemondka: TRANZ-X JD-802
Chwyty: Aerozine XG1.2 LOCK ON
Rogi: Kalloy UNO BE-TG1 80mm
Sztyca: Ritchey Logic 30,4 mm
Zacisk: AEST 34,9 mm
Siodło: Kelly’s KBIX ULTRAFORM Pro-Race CrMo
Pedały: Shimano SPD PD – M520
Koszyki na bidon: Kelly’s Squad
Pompka: Kelly’s AIRGO
Licznik: Trelock FC 525
Oświetlenie: Smart RL-321R 0,5W, CATEYE HL-EL135N

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Odp: Kelly's Scarpe
« 1 Mar 2015, 13:01 »
Po prostu podmieniłeś koła na większe? Jak zmieniła się geometria? Jakie możesz teraz założyć najszersze opony 28"?
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

mariobiker

  • Gość
Odp: Kelly's Scarpe
« 1 Mar 2015, 13:12 »
Jeśli chodzi o geometrię to nie czuję żadnej różnicy. Największe opony jakie mieszczą mi się teraz w ramie to 700X35. Z tyłu to max a na przodzie jest jeszcze dużo miejsca.

Offline Mężczyzna Księgowy

  • .::Kolarska Patologia::.
  • Wiadomości: 4033
  • Miasto: Warszawa/Jabłonna
  • Na forum od: 30.12.2010
Odp: Kelly's Scarpe
« 2 Mar 2015, 07:54 »
No no... ciekawy projekt:-)
Jadę tam gdzie znika horyzont.
MP 2014 - 500km 25h28`|MP 2015 - 300km 20h30`|MP 2017 - 300km 21h01`|MP 2018 (DNF)- 519km 27h30``|BBT 550km (DNF) | POM500 46h33`|PGR 550km - 80h04`

Offline Mężczyzna Madridista

  • Wiadomości: 389
  • Miasto: Tychy
  • Na forum od: 27.04.2011
Odp: Kelly's Scarpe
« 3 Mar 2015, 23:41 »
A czy ja kolegi czasem nie spotkałem w Tychach?
Przypomina mi się taka sytuacja kiedy zaczepiłem samotnego sakwiarza przecinającego centrum Tychów. Pamiętam, że był załadowany MSX-em w kolorze czerwonym :).

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Odp: Kelly's Scarpe
« 4 Mar 2015, 08:14 »
Rzeczywiście obwód koła jakoś znacznie się nie różni. Rowery powinien być po zmianie kół trochę mniej zwrotny, ale na szosie mniej się kręci niż w terenie. Gratuluję odwagi :)
« Ostatnia zmiana: 4 Mar 2015, 23:03 worek_foliowy »
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna Księgowy

  • .::Kolarska Patologia::.
  • Wiadomości: 4033
  • Miasto: Warszawa/Jabłonna
  • Na forum od: 30.12.2010
Odp: Kelly's Scarpe
« 4 Mar 2015, 20:56 »
na szosie mniej się kręci niż na asfalcie.


rozwiń myśl?
Jadę tam gdzie znika horyzont.
MP 2014 - 500km 25h28`|MP 2015 - 300km 20h30`|MP 2017 - 300km 21h01`|MP 2018 (DNF)- 519km 27h30``|BBT 550km (DNF) | POM500 46h33`|PGR 550km - 80h04`

jendrzych

  • Gość
Odp: Kelly's Scarpe
« 4 Mar 2015, 21:00 »
Autor miał na myśli, że na asfalcie nie trzeba tak manewrować kierownicą, jak to się zdarza w terenie - rower może być mniej zwrotny.

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10327
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Odp: Kelly's Scarpe
« 4 Mar 2015, 21:06 »
W terenie częściej trzeba gwałtownie skręcić (np. żeby nie przytulić drzewa), na asfalcie zwykle taka okazja pojawia się przy zakręcie. Pomijam dziury :P Typowe rowery szosowe są akurat dosyć zwrotne, ale wynika to z jazdy w peletonie. Rowery do długiej jazdy (Randonneur - dosyć popularne w Stanach, dawniej ponoć we Francji i Wielkiej Brytanii) mają dosyć długi tył i spore wyprzedzenie widelca.
(Kliknij, by pokazać/ukryć)

Kurcze, a tak się rozpisałem :P :P
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

mariobiker

  • Gość
Odp: Kelly's Scarpe
« 4 Mar 2015, 22:13 »
A czy ja kolegi czasem nie spotkałem w Tychach?
To nie byłem ja (niestety).

Jeśli chodzi o zwrotność to jest całkiem spoko. Po prostu przyzwyczaiłem się.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum