Przed sezonem 2014 w moim wiernym towarzyszu nastąpiły spore zmiany
W odstawkę poszły koła 26' i hamulce typu V. Od roku wygląda to następująco:
Rama: Kelly's Scarpe 2006, Protec Alloy
Widelec: Mosso, aluminum 7005, potrójnie cieniowany
Stery: PRO RS-11, pół-zintegrowane a-ehad 1 1/8"
Podkładki: Token
Korba: Shimano DEORE FC-M590 44-32-22T 175mm
Suport: Token Hollowtech II BSA
Manetki: Shimano DEORE SL-M590 3x9
Przerzutka przód: Shimano DEORE FD-M531
Przerzutka tył: Shimano DEORE XT RD-M773
Kaseta: Shimano HG50-9 12-23 TIAGRA
Łańcuch: Shimano DEORE/TIAGRA CN-HG53
Hamulce tarczowe hydrauliczne: Shimano DEORE 2014 BL/BR-M615
Tarcze: Shimano Deore XT SM-RT76 180
Linki: Jagwire
Pancerze przerzutkowe: YPK
Piasta przednia: Novatec NT-D811SB czarna 32H
Piasta tylna: Novatec NT-812SB czarna 32H
Szprychy: DT Swiss Competition (czarne)
Nyple: Sapim Polyax aluminium (czerwone)
Obręcze: DT Swiss 485 D 28”
Dętki: Schwalbe 700x28-45C AV
Opony: Continental Sport Contact 700x28 (lub Kenda Kwest)
Wspornik kierownicy: Kelly’s KBIX Pro-Race 6061-T6 3D
Kierownica: : Kelly’s KBIX Pro-Race, cross-country 7075
Lemondka: TRANZ-X JD-802
Chwyty: Aerozine XG1.2 LOCK ON
Rogi: Kalloy UNO BE-TG1 80mm
Sztyca: Ritchey Logic 30,4 mm
Zacisk: AEST 34,9 mm
Siodło: Kelly’s KBIX ULTRAFORM Pro-Race CrMo
Pedały: Shimano SPD PD – M520
Koszyki na bidon: Kelly’s Squad
Pompka: Kelly’s AIRGO
Licznik: Trelock FC 525
Oświetlenie: Smart RL-321R 0,5W, CATEYE HL-EL135N