Autor Wątek: Kraków ( Myślenice ) - Chorwacja ( Rijeka) Lipiec/Sierpień  (Przeczytany 526 razy)

Offline Mężczyzna maciek106

• Miasto: Myślenice
  • Na forum od: 19.06.2013
Witam.
Jestem studentem w wieku 20 lat. Wybieram się z kumplami w wakacje do Chorwacji. Myślę o okolicach Rijeki. Trasa ma mieć ok. 800/900 km.Chcemy jechać z początkiem lipca lub po 15 Lipca- będzie to zależeć od wolnego czasu znajomych, więc jest jeszcze do ustalenia.  Wyruszamy z Myślenic i dziennie planujemy robić 100-150km, oczywiście będziemy się starać jechać drogami o mniejszym natężeniu ruchu. Spanie raczej na dziko w namiotach lub u jakiegoś gospodarza(jeśli się znajdzie ktoś gościnny). Jedzenie we własnym zakresie. Chcemy się bardziej skupić na trasie, widokach niż na zwiedzaniu miast.  Doświadczenia raczej nie mamy. Raz zrobiliśmy trasę: Myślenice - Stegna(wybrzeże)  i dwudniową trasę: Myślenice - okolice Ostrawy. Nie mamy jeszcze planów jak będziemy wracać-będzie to zależeć od sił. Najlepiej było by przejechać trochę pociągami i resztę wrócić rowerem. Wszystko jest oczywiście do wspólnego ustalenia.  Jak ktoś by chciał się z nami zabrać, to proszę pisać na PW lub maila: piotr148@interia.pl. Liczę na to że, znajdzie się ktoś szalony i wyruszy z nami.  Pozdrawiam  ;)
« Ostatnia zmiana: 19 Cze 2013, 11:36 maciek106 »

Offline Mężczyzna globalbus

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
offtop - okolice Rijeki to chyba najbrzydszy kawałek adriatyckiego wybrzeża :)

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna maciek106

• Miasto: Myślenice
  • Na forum od: 19.06.2013
Hmm to co proponujesz?  Nie mam doświadczenia to wybrałem tę okolice. Nie jeździłem też dużo więc nie chce wybierać się za daleko.  ;)

Offline Mężczyzna globalbus

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
albo delikatnie na zachód (Istria), albo południe. Rijeka to typowe portowe miasto, a za nią przez parę km ciągnie się teren przemysłowy.