Autor Wątek: Gdzie zamieścić video-relację z wyprawy?  (Przeczytany 600 razy)

Offline kudłaty

• Miasto: Toruń/Drezno
  • Na forum od: 18.03.2011
Witam, udało mi się zakończyć proces montażu filmu z wyprawy na Korsykę i chętnie podzieliłbym się rezultatem. Niestety nie mam żadnego doświadczenia w publikowaniu tego typu materiałów, w związku z czym chętnie skorzystam z Waszych podpowiedzi.

Z tego co zauważyłem, większość relacji wstawianych jest na Youtube albo Vimeo (nie mam konta ani na jednym, ani na drugim). Czy obydwa serwisy są darmowe? Są jakieś zauważalne plusy i minusy tychże? Są jakieś alternatywy?

Nie wiem też, w jakiej jakości wyeksportować film z programu do edycji (iMovie). Dostępne są opcje: 480x272, 640x360, 960x540, 1280x720 i 1920x1080.  Film trwa ok. 13 minut i w wariancie 1280 zajmuje 976 MB.

Z góry dziękuję za wskazówki. Jeżeli podobny wątek już był dyskutowany, proszę o przekierowanie.
« Ostatnia zmiana: 7 Lip 2013, 23:41 kudłaty »

Offline Mężczyzna globalbus

• Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
Nie wiem też, w jakiej jakości wyeksportować film z programu do edycji (iMovie). Dostępne są opcje: 480x272, 640x360, 960x540, 1920x1080.  Film trwa ok. 13 minut i w wariancie 960 zajmuje około 1GB.
Youtube i tak konwertuje film na serwerze. Wyeksportuj najlepszą jakość, przy której jesteś w stanie poczekać na wgranie na serwer. Nie mniej 1GB dla 13 minutowego filmiku to gruba przesada. Przy full HD tyle nie powinno tyle miejsca zabierać. Czy w tym programie są jakieś opcje wyboru kodowania?

My home is where my bike is.

Offline Kobieta suchyy

• trolololo
  • Miasto: Amsterdam
  • Na forum od: 24.07.2006
A w jakiej jakości nagrywałeś? W full hd? Jeśli tak to najlepiej w takiej eksportuj.

Różnica jest taka, że jak będziesz chciał gdzieś ten filmik zamieścić (embedować), to w Vimeo nie można go będzie odtworzyć w HD jeśli masz darmowe konto. Trzeba będzie wejść na stronę Vimeo. Z Youtube nie ma takich problemów.