Autor Wątek: Norwegia - druga połowa sierpnia  (Przeczytany 427 razy)

Offline Mężczyzna Release

• Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 15.07.2013
Norwegia - druga połowa sierpnia
« 15 Lip 2013, 23:05 »
Witam serdecznie,

W drugiej połowie sierpnia wybieram się do Norwegii (pewnie kwestia oczywista - fiordy to główny cel) - na około 10 dni.
Trasa od  Bergen w górę - dokładny zakres trasy w przygotowaniu, mile widziane sugestie i propozycje.
Zapraszam ew. zainteresowanych kompanów wyprawy - podróż low-costowa - jedyny większy wydatek to przelot do Bergen wraz z rowerem. O ile koszt przelotu dla pasażera jest bardzo niski -waha się w granicach od 60 do 160 zł (w zależności od terminu) , transport roweru to już około 200 zł. Wszystko jednak w zdrowych granicach. Można również pomyśleć o promie jako alternatywie.
O mnie: jestem początkującym  średnio zaawansowanym rowerzystą (jeżdzę na crossie), będzie to moja pierwsza większa wyprawa z sakwami. Pomimo to jestem pełen optymizmu, od jakiegoś czasu trenuje zarówno "siebie" jak i swoja kondycję.

Serdecznie zapraszam ew. zainteresowane wyprawą osoby do kontaktu, jak również do dyskusji. Mile widziane wskazówki, wątek o Norwegii oczywiście jak widziałem istnieje już na forum - bardzo cenne informacje, za co  już teraz dziękuję.

pozdrawiam
Krzysiek!

Offline Mężczyzna Release

• Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 15.07.2013
Odp: Norwegia - druga połowa sierpnia
« 17 Lip 2013, 01:20 »
Zgodnie z sugestią administratora więcej info:

O mnie: 28 lat, doświadczenie wyprawowe na poziomie początkującym - tylko lokalne wyprawy jednodniowe, poziom średnio zaawansowany
Planowana trasa: od Bergen w górę, w stronę Trondheim.
Czas i miejsce planowanego startu i powrotu - generalnie druga połowa sierpnia, elastycznie - proponowany start 19 sierpnia, powrót 29 sierpnia.
Planowany średni dystans dzienny - 60-80 km
Całkowity planowany dystans wyprawy - 600 do 700 km