Autor Wątek: Ze Szczecina na Hel mili państwo!  (Przeczytany 2379 razy)

Offline Kobieta Aiszka

• Miasto: Berlin
  • Na forum od: 18.07.2013
Ze Szczecina na Hel mili państwo!
« 19 Lip 2013, 01:15 »
Witam wszystkich, lato w pełni, mnie już nosi, a tu sie okazuje, że nie mam dużo czasu!
Nie wiem dlaczego sobie ubzdurałam Hel, ale niech tak będzie.

Mam na imię Asia, mam 27 lat. Pochodzę z okolic Szczecina, ale od kilku lat mieszkam w Berlinie. Nie mam wielkiego doświadczenia wyprawowo-rowerowego (tydzień na Dolnym Śląsku), ale jeżdżę rowerem codziennie, mam niezłą formę i wytrzymałość.

Start ze Szczecina (ewentualnie Berlina, jednak to wymaga jednego dnia więcej). Ze względu na charakter pracy mogę wygospodarować 6 dni (np. 8-13 sierpnia, przy czym moge się umówić na inny termin).
Ze względu na ograniczenie czasowe dzienny dystans nie powinien być mniejszy niż ok 130 km. Bo to w końcu prawie 400 km w jedną stronę. Chętnie wróciłabym również na rowerze do Szczecina, ale mam obawy, że nie wyrobimy się w czasie, tak więc pewnie część trasy będzie trzeba przejechać pociągiem.

Noclegi na dziko, ewentualnie kempingi, jeśli byśmy się umówili co do stałych punktów trasy można by było pomyśleć o couchsurfingu.
Najbardziej w formularzu podoba mi się punkt: "podejście do deszczu". Otóż w deszczu również jedziemy.
Możemy gotować we własnym zakresie, choć czasami możemy stołować się "na mieście".

Jestem otwarta na propozycje, uwagi i rady.

Pozdrawiam,
Asia

Offline miki150

• Użytkownik forum
  • Miasto: Jeteborno
  • Na forum od: 05.07.2010
Odp: Ze Szczecina na Hel mili państwo!
« 19 Lip 2013, 08:06 »
Jak będziesz jechać przez Kaszuby, to się odezwij, może dołączę na 1 dzień albo polecę jakieś miejsce na nocleg.

Offline Kobieta Aiszka

« 19 Lip 2013, 23:08 »
Dam znać na pewno  :)

Offline Mężczyzna Dusza

• ✫ ♪ ✯ ♫ ✬ ♬ ✰
  • Miasto: Opole
  • Na forum od: 23.02.2010
« 19 Lip 2013, 23:41 »